Pros
Ik ben hier naar mijn beleving enorm gegroeid. Mogelijkheden gekregen om in ruim 7 jaar tijd ervaring op te doen op verschillende units, uiteindelijk mijn passie voor het recruitment vak hier ontdekt. Jaarlijks en vijfjaarlijks toffe (jubileum)feesten, wat dat betreft prima aandacht voor intern personeel.
Cons
Weet niet hoe het er nu, bijna twee jaar nadat ik weg ben, voor staat met betrekking tot interne systemen en procedures. Destijds mijns inziens nogal achterhaald, enorm bewerkelijk en foutgevoelig waar het gaat om de verwerking van de uren en betalingen van uitzendkrachten, facturatie aan een deel van klantenportefeuille, alsook declaraties van intern personeel (gelukkig gingen onze salarissen en bonussen altijd wel goed). Daarnaast was de komst van Otys (na Uselab) als ATS al een hele verbetering, maar nog steeds niet heel erg ideaal, als ik me goed herinner.