4.0
Jan 30, 2026
Former employee, more than 1 year
Hendrik-Ido-Ambacht
Recommend
CEO approval
Business Outlook
Pros
Parker is een ontzettend interessant en groot bedrijf. Niet voor niets een fortune 250 bedrijf. Op technisch vlak kun je veel leren. Ook is de sfeer onder de werknemers erg goed. Leuke mensen, zowel jong als oud, wat altijd voor een leuke vrijdagmiddagborrel zorgt.
Cons
Weinig minpunten, behalve dat het lastig is om door te groeien. Ze verwachten dat je een bepaald technisch vermogen hebt voordat je werkzaam bent bij Parker, heb je dit niet, zal het moeilijk worden om door te groeien.