Pros
Hele vriendelijke collegas, erg betrokken managers en een hele lekkere kantine
Cons
Denk goed na of je carriere hier wil beginnen, vooral als je nadenkt het traineeship. Je zit dan vast voor twee jaar met een schuld van 10.000 euro. Vervolgens is de kans heel groot dat je werkervaring op doet die totaal niet relevant is bij wat je zoekt, je wordt namelijk geplaatst op wat de sales afdeling voor jou vind. Dat is ook het meest "ruk" aan het hele consultancy vak, de mensen die bij sales werken. Het enige waar zij aan denken is de targets halen en het maakt hun niet uit wat jij als werknemer vind van de functie. Ook is er vaak een lange wachttijd voor opdrachten, vooral als junior, en is de kans groot de je veel (al dan wel betaald) op de bank zit en depressief wordt. Iets wat ik van andere collegas ook zeker vaker heb gehoord.