Mijn ervaring met IGEN - IT Professional igen Employee Review

5.0
Oct 3, 2025
Recommend
CEO approval
Business Outlook

Pros

Ik vond dat alles heel goed verlopen is en alles was steeds duidelijk. De communicatie tussen Roos en mij was uitstekend; ze hielp me altijd wanneer ik iets niet begreep. Ook het vinden van een passende plek is helemaal goed gegaan. Over het algemeen ben ik dus zeer tevreden over hoe alles binnen het bedrijf geregeld is.

Cons

Er zijn geen minpunten :)

Explore other reviews about igen

4.0
Jan 6, 2023
Recommend
CEO approval
Business Outlook

Pros

Awesome place to work at when you are starting in IT. They have great guidance and they also offer learning opportunities. They have the possibility for a lease vehicle.

Cons

Salaries are pretty low.(at least it was for me)

4.0
Nov 1, 2021
Recommend
CEO approval
Business Outlook

Pros

safe and good working environment

Cons

nothing disadvantage at this working environement

See reviews by: Helpful|Rating|Date|All